טיולי חו"להדרך האלפינית שוויץ

בטיול זה תגלו את המקומות המעניינים ביותר בדרך האלפינית בשוויץ, ביניהם: הטרק The Bear Trek אשר נחשב לנתיב ייחודי בין מעברים מרהיבים ולאורך קרחונים גדולים.

השם של הטרק לקוח מימים עתיקים בהם רק זאבים ודובים היו מסוגלים ללכת בדרכיםבהם תלכו בטיול, כיום כמובן לא תמצאו שם דובים. הדרך האלפינית תוביל אתכם אל עמקים וערוצים ציוריים, ואל ההרים אייגר)  (Eiger, מונך ( Mönch ) ויונגפראו ( Jungfrau ), המוכרים בשל יופיים ומהווים גאווה שוויצרית. במהלך טיול זה תטיילו בפסגות יפות מצד אחד ובשבילים מישוריים מצד שני ולא תפסיקו ואף לו לרגע להתפעל מנופים עוצרי נשימה של האלפים.

איזור: שוויץ
משך המסלול: שמונה ימים, שבעה לילות
מספר ימים: 8 ימים
מספר לילות: 7 לילות
ימי הליכה: 6 ימים
רמת קושי: בינוני, מטיבי לכת

מאפייני המסלול

המסלולים בהדרכה מקצועית וחוויתית של צוות "על השביל" בראשות אבי פרג'ון. מסלולי ההליכה מרהיבים ברמה בינונית, המותאמת להולכים ולאו דווקא מטפסי הרים, בהרים הכי מרהיבים באלפים. מרבית המסלולים דורשים כושר סביר. במהלך הטיול תטיילו בין פסגות הרים שמהן תשקיפו על  נופים יפיפיים ותגיעו לעיירות קסומות באזור. זהו לא טרק מתמשך אלא טיולים יומיים שביניהם מנוחות, ואפשרויות להתרגעות.

ציוני דרך

  • עיירת הנופש גרינדלוולד
  • שלישיית ההרים אייגר ,מנך ויונגפראו.
  • מפלי טרומלבאך
  • רכס ההרים בלומלישלף והקרחון היבשתי

תכנית המסלול

1יום

נחיתה והתאקלמות באנגלברג ( Engelberg)

לינה בבית מלון באנגלברג

הבוקר תנחתו בשדה התעופה של ציריך, משם ניסע אל המלון הראשון בו תלונו ולקראת הערב תעברו תדרוך מקיף על המסלולים בהם תטיילו. נצלו את הזמן להתארגנות ולהיכרות מהירה עם העיירה המקסימה אנגלברג.

קרא עוד
2יום

פיורנאלפ – אנגלברג

12 ק"מ הליכה זמן הליכה משוער כ- 4 שעות לינה בבית מלון באנגלברג

נפתח את היום הראשון בהליכה רגועה בנופים דרמטיים. נקח רכבל לפיורנאלפ (Furenalp), משם נתצפת על הר הטיטליס בגובה 3200 מטר. נמשיך בירידה ואז עליה לבקתת ההרים בבלאקנאלפ (Blackenalp), והקפלה המסתורית לידה. משם נחזור בירידה בשביל נוח בעמק אלפיני מדהים לכיוון העיירה אנגלברג, שם נישן לילה שני באותו מלון.

קרא עוד
3יום

אנגלסטאלפ – מיירינגן

14 ק"מ הליכה זמן הליכה משוער כ- 6 שעות לינה בבית מלון במיירינגן

יום מדהים שמטייל בין אגמים אלפינייים בדרכים פחות פופולריות. ניסע בבוקר לאלגלסטאלפ (Englstenalp) ומשם נטפס דרך אגמים תכולים על רקע הפסגות הלבנות של האלפים הברניים לכיוון הplanplatte המשקיף על העמק הדרמטי הבא של מיירינגן. נרד למלוננו במיירינגן וננסה למצוא את עקבותיו של שרלוק הולמס…

קרא עוד
4יום

מאירינגן- גרינדלוולד

14 ק"מ הליכה זמן הליכה משוער כ- 5 שעות

לאחר ארוחת הבוקר נגיע באוטובוס לרוזנלאוי ( Rosenlaui ), קרחון יבשתי הנמצא בצד הצפון מזרחי של רכס האלפים הברניים, שם יתחיל הטיפוס שלנו, במהלכו נעבור דרך מעבר ההרים גרוסה שיידג ( Große Scheidegg ) אל עיירת הנופש גרינדלוולד אשר ממנה משתקפים נופים מרהיבים של שלישיית ההרים אייגר ,מונך ויונגפראו. בחורף עיירה זו משמשת כעיירת סקי מפורסמת.

קרא עוד
5יום

גרינדלוולד  - אייגר טרייל

10 ק"מ הליכה  זמן הליכה משוער כ- 4.5 שעות

היום יש יום בחירה בין מנוחה בעיירה הנהדרת גרינדלוולד לבין הליכה קצרה יחסית. מי שמוותר על הציווילוזציה של גרינדלוולד, יעלה לאלפיגן ויתחיל את מסלול הEiger trail המפורסם, שהולך בצמוד להר הEiger הנודע. דרך צוקים נשגבים ונופים מטריפים, כל הדרך בירידה עד העיירה עצמה.

קרא עוד
6יום

גרינדלוולד- וונגן 

12 ק"מ הליכה זמן הליכה משוער כ- 5.5 שעות

היום נתחיל את הטיול בעלייה אל עבר מעבר ההרים קליינה שיידג (Kleines Scheidegg) לבחירתכם, ישנה אפשרות לטייל אל יונגפראויוך (Jungfraujoch) הנחשב לאחת האטרקציות הגדולות ביותר בכל חופשה בשוויץ.

משם, דרך שביל שמרגיש בפסגה של העולם,  נמשיך בירידה במדרון אל וונגן (Wengen)

קרא עוד
7יום

קנדארשטאג- אושיננסי

11 ק"מ הליכה זמן הליכה משוער כ- 5 שעות

היום נפתח את הבוקר בנסיעה אל עבר קאנדרשטג (Kandersteg), המהווה נקודת יציאה טובה לטיולים. משם נעלה לרמה מעל העיירה ונטפס מעל האגם המדהים של אושיננסי (Oschinensee) לכיוון בקתת הרים מתחת לקרחון בלומלישאף. נרד בדרך אלפינית דרך האגם בחזרה לעיירה קאנדרשטג ללילה האחרון שלנו בעיירה הציורית.

קרא עוד
8יום

רגעים אחרונים בשוויץ

אחרי שתפתחו את היום בארוחת בוקר טובה אתם מוזמנים ליהנות מזמן חופשי בו תוכלו לשוטט בעיירה. משם ניסע אל שדה התעופה, משם תצא טיסתכם ארצה.

קרא עוד
צפייה בהמשך תכנית המסלול

המחיר כולל

  • טיסות שכר לציריך
  • 7 לילות בדרגת תיירות הנבחרת על בסיס לינה וארוחת בוקר.
  • הדרכה מקיפה של מדריך ישראלי "על השביל"
  • הסעות והעברת מזוודות וציוד בין מלונות.
  • כניסות לאתרים שבתכנית
  • חולצת DRYFIT איכותית מתנה !!
  • כל המיסים וההיטלים

המחיר לא כולל

  • רכבלים נוספים במידת הצורך – סדר גודל של כ 80 יורו
  • ביטוחים אישיים
  • הוצאות אישיות
  • טיפים לנותני שירות מקומיים

הערות / תנאי ביטול

יתכנו שינויים בתכנית בהתאם למזג האויר ולמצב השטח