איך בוחרים יום גיבוש לעובדים?

כאשר בוחרים יום כיף לעובדים, הראש מתחיל לעבוד, והרצון לקלוע לטעם של כל העובדים מכניס אותנו ללחץ ולחשש שבסוף יצא לנו יום גיבוש שדומה לחלוטין לכל מה שכבר עשינו בעבר.
בנוסף האינטרנט מלא באפשרויות וזה רק יותר מבלבל. אז מה עושים?

הנה כמה נקודות שיעזרו לכם לבחור את יום הגיבוש המתאים לעובדים שלכם:

הגדירו מטרה

שאלו את עצמכם , מה אתם מעוניינים להשיג ביום הגיבוש? האם מדובר בצוות קטן בו כולם מכירים היטב זה את זה, ואנחנו רק רוצה שיכייפו, או שמא יום הגיבוש יכיל צוותים שונים שאנחנו מעוניינים שיצרו קשרים בלתי אמצעיים ויתערבבו אחד עם השני?

יום גיבוש שמכיל הרבה פעילויות של בודדים כמו לדוגמא יום הגיבוש הזה לעובדים, פחות יתאים לצוותים גדולים והטרוגניים. לצוותים כאלו עדיף לשלב יותר הליכה עם פעילויות גיבוש מאורגנות המכוונות לערבב בין צוותים ואנשים, כמו יום הגיבוש הזה .

הגדירו רמת אתגר

שאלו את עצמכם מה רמת הפעילות שרוב העובדים ירגישו בנוח איתה? האם החבר’ה שלנו  ספורטיביים ומעוניינים באתגר, או שמא אנחנו יודעים מניסיון שכל סוג של אתגר נתקל בהתנגדות סוחפת של מירב העובדים?
אם בעובדים מפונקים עסקינן, אפשר במסגרת יום הכיף, לשלב עבורם את הטבע הנהדר ואת שביל ישראל בצורה מעודנת ומפנקת כמו ביום הכיף הזה.

לעומת זאת ,אם העובדים שלנו דורשים רמת אדרנלין גבוהה, אפשר בכיף לרתום אותם לטיול שכזה.

הגדירו מועד לפעילות

שאלו את עצמכם מהי העונה שבה יום הגיבוש לעובדים אמור להתרחש? האם מזג האוויר נעים לשהייה בחוץ, או שמא חם מדי (או קר מדי)?

אם אנחנו בשולי הקיץ, אולי כדאי ליהנות קצת מהים הנהדר שלנו, ולקחת את העובדים ליום שכזה. לעומת זאת במזג אויר חורפי יותר אפשר לרדת לדרום ליום כזה, וליהנות מהמדבר המדהים שלנו.

עדיין מבולבלים?

לא נורא. בכל מקרה, הצוות המיומן של “על השביל” נמצא פה בדיוק בשביל לתפור לכם את היום שיתאים בדיוק למה שאתם צריכים.

צרו קשר ותנו לנו לבנות לכם יום מהסרטים.