מטיילים מספרים לקוחות ממליצים

הלקוחות שלנו זה הנכס הגדול ביותר שלנו. לקוח מרוצה זו המטרה שתמיד עומדת לנגד עינינו ב"על השביל". אין דבר שמחמם את הלב יותר מאשר לקבל תגובה אוהדת ומפרגנת, ולדעת שהקבוצה באמת קיבלה את המקסימום מהפעילות, ושהתכנון שתפור פרטנית לכל לקוח, אכן התאים. אתם מוזמנים לקרוא כמה מהתגובות שקיבלנו מלקוחותינו. לנוחיותכם חילקנו את התגובות לקטגוריות:

אבי פרג'ון – מדריך 10

שוב תודה רבה לך אבי על הכל והצלחה בהמשך הדרך.

אנחנו זוג חברים מתקופת הצבא בני 50+, אחד מאיתנו חי בחו"ל, החלטנו לעשות את שביל ישראל בחלק הדרומי ולכך גייסנו את אבי פרג'ון המדריך המצוין. אבי הפך את המסע של השבועיים שהיה לעיתים לא קל, לחוויה מדהימה שנזכור עוד הרבה שנים. הכל תיקתק כמו שצריך, התכנון של המסלולים היפים והמאתגרים שפע הידע בכל התחומים , אם זה בהיסטוריה בגאולוגיה בתנ"ך הכרת הצומח והחי ושלא לדבר על היותו איש שיחה מרתק.
לא נשכח את רמי המדריך הנוסף ששימש גם כנהג , רמי תרם רבות להצלחת המסע ולהנאת כולנו, תודה רבה גם לו

Nothing but praise

Avi was our guide in a 3-day trip to the Negev. It was a wonderfully balanced trip: just the right amounts of history, geology and botany. In terms of activities, again great balance between hiking, riding in the jeep (Avi negotiates the most hair-raising terrain obstacles smoothly and with ease) and leisure time. The logistics worked flawlessly. It is hard to imagine a better guide Highly recommended!!

Victor Konrad

לאבי החמוד והמלומד

יכולת למזג האוויר הקשה והצלחת לייצר עבורי ועבור חבריי חוויה מדברית מהנה ומרתקת שהרבה ידע נרכש בה בצמוד לעצם הכיף. אתה בחור מקסים!

באיחולי הצלחה לך

רון רהב וחבורתו.

אדם קונה עולם …. בשעה אחת

אבי,בנה מסלול ג'יפים,הנמשך 3 ימים,הלינה היתה בשטח פתוח,יהב ליאור ואנוכי הצטיידנו בתרמילים וכך התחלנו את המסע עם אבי,לשלושה ימים שלא ישכחו לא לבנות יהב,וליאור כמתבגרות ולא לי כאם.
בבוקר הראשון ראינו פעם ראשונה את המדריך,וכבר שאספנו את הבנות בהפתעה ממקום לימודיהן ניבט מתוך הדמות אבי ,איש אדם שעיניו בישרו לי כאם הצלחה בבחירה.

לא ניתן לכנס ב- 500 אותיות את שחווינו עם אבי.
אנוכי אם לבת אשר הגיעה לגיל הבגרות 12,שמה יהב
רצינו לתת ליהב משהו מעבר לאירוע אורחים חברים או טיסה לארץ נוכרית אחרת.חיפשנו מדריך.למה?אתם שואלים?מדריך שילווה אותנו למסע בארץ שלנו אשר יתמקד במקומות המסמנים את כוחן של נשים,אשר העצימו את דמותנו כעם,ככוח,כהישג "בעקבות נשים מהתנ"ך ומהתרבות הישראלית"
התחלנו בקיסריה,עם חנה סנש על חול הים צעדנו המקום ששם כתבה ויצרה חנה,המון מהיצירות שנשארו בתוכנו.המשכנו לזכרון יעקב לשרה אהרונסון,
הידע השפה שאבי בורך בה סחפה את הבנות והן לא הרגישו כי הן עוברות עוד שיעור היסטוריה.. אבי התחבר לבנות ללא מפרע הבנות מצאו באבי משהו שהכי נכון להתחבר אליו במסע הזה…
המשכנו לרחיבה על סוסים שהמדריכה הייתה אישה,והבנות יכלו להתרשם מרוחבת על סוסים כמקצוע,את סוף היום אבי לקח אותנו לנחל חבר הקיני שם אבי פרש על שפת הנחל שטיח הוציא פק"ל קפה,תה קופסת עוגיות שאישתו אפתה ושלחה לבנות וככה סיפר לבנות על האישה יעל אשת חבר הקיני…
בשעות הערב הגענו לשדמות דבורה (עוד אישה) שם במתחם מסודר,בנו הבנות ואבי אוהלים ללינה..הערב ירד וסביב המדורה,הסיפורים החוויות הסתיים היום הראשון..
ככה אני יכולה להמשיך את כל השלושת הימים אך לא אעשה זאת רק אומר
המסע היה ערוך מושקע מתוכנן מלא בידע מתוכנן במלא אפשרויות שאבי לא מנע מאיתנו לגעת,שלושה ימים שטעמנו רק מהעולם שאבי כ"כ מוכשר בו,
ממקומות שנשים מהעם שלנו בכל התקופותהשפיעו ודרכו שם,וממשיך לניווט והגדרת צמחים…לשייט בירדן על גדות קיבוצה של נעמי שמר,ורחל המשוררת, שוב פקל קפה תה בחורשת האיקליפטוס… ועפיפונים במצפה שרונה ועד עוד המון המון…
אבי יקר שלנו… אתה יחיד מסוגך, בודדים אנשים כמוך אם בכלל,היכולת שלך לתקשר עם בנות מתבגרות היה עצום! היכולת שלך לסחוף אותן שלושה ימים
וגם אותי היה לא רגיל,המחשבה שלא יעלם שום פרט קטן..מהמסע היה מדהים
הידע העצום עצום עצום שקיים בך הוא ברכה…ואנחנו לגמנו ממנו קצת
אומרים אבי שאדם קונה עולמו בשעה אחת עבורנו אבי קנית בשלושה ימים עולם ומלאו..ולנו הוספת עולם ומלאו… תודה על כל רגע שחווית אותנו והיית בשבילנו … יהב , ליאור , ואנוכי מיטל.

מיטל קמינר, פתח תקוה

צל"ש

אבי יקירי תרשה לי לציין לשבח קודם כל את הסבלנות ואורך הרוח שהפגנת בטיול השטח שבו הובלת והדרכת אותנו 10 נשים בוגרות עליזות ובלתי מצונזרות ! היה נפלא מרתק מאתגר ומהנה ביותר

אבי יקירי תרשה לי לציין לשבח קודם כל את הסבלנות ואורך הרוח שהפגנת בטיול השטח שבו הובלת והדרכת אותנו 10 נשים בוגרות עליזות ובלתי מצונזרות ! היה נפלא מרתק מאתגר ומהנה ביותר . אירגון הטיול וההדרכה במהלכו ראוים לכל שבח והכל ברוח טובה עם המון צחוקים של כולנו והרבה הסמקות שלך . המון תודות ולהתראות בטיול הבא שלבטח תתבקש לארגן עבורנו.

מריון

טיול למעלה פלמ"ח

אבי, מדריך בעל ידע, רגיש לקבוצה, לתנאי השטח ובמקרה שלנו גם לתנאי מזג אויר. השכיל לתכנן מסלול בהתאם לנתונים בלי לפגום בהנאת הטיול.
יישר כוח!

שולמית צבי, צור-הדסה

טיול בהרי ירושלים לשלוש משפחות

המסלול שבחרנו בהמלצתו של אבי היה מקסים. לא קשה מדי ולא בנאלי. הדרכה בעברית ובאנגלית הותאמה לרמת כולם. עיניינה גם אותנו, המבוגרים המלומדים, גם את הילדים הישראלים, וגם את הילדים מחו"ל. אבי, בחור זורם וסימפטי, חש את ה"קהל" והתאים את עצמו בחן. אין לי ספק שההדרכה שידרגה את הטיול הרבה מעבר לטיול באותו המסלול ללא הדרכה.
נהנינו מאד, וקיבלנו מחמאות על ארצנו היפה מהאורחים מחו"ל.
לסיכום: מומלץ בחום!!!

מיכל בירון

טיול – מכון ויצמן – סטודנטים ממדינות שונות

חיפשתי מדריך שיתאים להדרכה של סטודנטים ממדינות שונות עם ידע נרחב על אזורים בארץ וההיסטוריה של הארץ, עם אנגלית רהוטה ושייצור עניין אצל אנשים שמגיעים מתרבויות שונות ומנהגים שונים. למזלי הרב מצאתי את אבי.

לפי המלצתו של אבי ביקרנו בעבדת ועין עבדת סעדנו בחאן שיירות וחזרנו מרוצים למכון.

אבי היה פשוט מקסים, הפגין ידע נרחב על האזור, ההיסטוריה של האזור וענה על כל שאלה שעלתה בסבלנות ובהרחבה.